لبیک یا خامنه ای

رهرو ولایت ، فدائی ولایت ، رهسپاریم با ولایت تا شهادت

لبیک یا خامنه ای

رهرو ولایت ، فدائی ولایت ، رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

سیره اخلاق

🌹سفارش علامه امینى به زیارت عاشورا 🌹


🌹سفارش علامه امینى به زیارت عاشورا 🌹

فرزند علامه امینى آقاى دکتر محمد هادى امینى مى نویسد:

 پس از گذشت چهار سال از فوت مرحوم آیت اللّه علامه امینى نجفى پدر بزرگوارم مؤلف کتاب الغدیر  شب جمعه اى قبل از اذان فجر وى را در خواب شاد و خرسند دیدم‼️

 جلو رفته و پس از سلام و دست بوسى عرض کردم :

 پدر جان ! در آنجا چه عملى باعث سعادت و نجات شما گردید⁉️


🔱 فرمودند: فقط زیارت ابا عبداللّه الحسین علیه السلام .

عرض کردم شما مى دانید اکنون روابط بین ایران و عراق تیره و تار است و راه کربلا بسته ، چه کنم ؟

🔱فرمود: در مجالس و محافلى که جهت عزادارى امام حسین علیه السلام بر پا مى شود شرکت کن ثواب زیارت امام حسین علیه السلام را به تو مى دهند.

🔱سپس فرمودند: پسر جان

در گذشته بارها تو را یاد آور ساختم و اکنون به تو توصیه مى کنم که زیارت عاشورا را هیچ وقت و به هیچ عنوان ترک و فراموش مکن مرتباً زیارت عاشورا را بخوان و بر خودت وظیفه بدان ؛ این زیارت داراى آثار و برکات و فواید بسیارى است که موجب نجات و سعادت در دنیا و آخرت تو مى باشد

✨🔱✨🔱✨

✨کانال سیره اخلاق✨

@akhlagiat

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
صادق نصرتی

نظرات (۲)

سلام عالی بود
علیکم سلام 
خواهش می کنم نظر لطف شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی