لبیک یا خامنه ای

رهرو ولایت ، فدائی ولایت ، رهسپاریم با ولایت تا شهادت

لبیک یا خامنه ای

رهرو ولایت ، فدائی ولایت ، رهسپاریم با ولایت تا شهادت

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

دکتر جلیلی

🔴 سخنان صریح جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد پرند:

✅بسیاری از اسطوره‌ها شاید در عمرشان حتی یک بار هم امام را ندیدند اما دقیقاً همان چیزی بودند که امام می‌خواست و خیلی‌ها هم بودند که تا لحظه آخر با امام بودند ولی نتوانستند با تفکر امام ارتباط برقرار کنند!


✅اگر یکی بگوید من در جنگ بودم، دیگری بگوید در زندان بودم، سومی بگوید قبل از انقلاب اینطور بودم و...  هیچ‌کدام تضمین  اینکه آینده‌ام انقلابی بماند نخواهد بود. همه اینها خوب است ولی تضمین‌کننده نیست.


✅نفوذ فقط نفوذ سیاسی نیست، یک وقتی نفوذ این است که  دچار غرور شویم، همین جا لحظه سقوط است!


✅ اگر احساس کنید چون بسیجی هستید می‌توانید راجع به همه هر حرفی بزنید، یا در بعضی جمع‌ها می‌بینید برخی دوستان چون احساس می‌کنند بر مبنای خوبی حرف می‌زنند، پس اگر دروغ، تهمت، غیبت و... باشد اشکال ندارد، این همان نفوذ است!


✅اگر باور ما این است که حرف و اندیشه ی ما حق است پس باید بتوانیم از آن دفاع  و تبلیغش کنیم. چه وقت می‌توانید بقیه را اقناع کنید؟ وقتی یک حرف برای خودتان «اثبات» شود. 


✅اگر کسی آمد و گفت این چه مملکتی است و مثلا چهار تا از برادرهایم بیکار هستند، اگر برایش توضیح داده و اثبات شود که اتفاقاً بیکاری آنها با همین اقتصاد مقاومتی رفع می‌شود، او همراه شما می شود. باید مردم را «اقناع» کرد.


✅آقا یک زمانی گفتند چه بسا یک راننده ساده می‌شود جزو خواص چون به یک چهارچوب تحلیلی رسیده است  که هیچ چیز نمی‌تواند تکانش بدهد وگرنه  افرادی را داشتیم که کنار امام بودند ولی به اندک چیزی تغییر می‌کردند. چرا؟ چون به چهارچوب امام  نرسیده بودند!


✅یکی از نزدیکان امام از ایشان نقل کرده ایشان میگفتند اینکه گفته می شود حرف مرد یکی است، حرف هیتلر و امثال اوست! اتفاقاً مرد کسی است که حرف‌اش یکی نیست و اگر جایی فهمید اشتباه کرده است، اعتراف و اصلاح کند!


✅وظیفه یک بسیجی این نیست که فقط در مقاطع خاص احساس تکلیف کند. نباید تا زمان انتخابات می‌شود احساس تکلیف کرد و وقتی تمام می‌شود بگوییم تکلیف تمام شده است تا انتخابات بعدی! احساس وظیفه باید همیشگی و مستمر باشد.


✅نمی‌شود هر کسی حرف متضاد بزند و بعد هم گفته شود موقع انتخابات وحدت کنیم! ای مردم! حالا ما یکی شدیم و به یک نفر رأی بدهید. مردم می‌گویند اینکه 180 درجه خلاف دیگری حرف می‌زند! پس اگر یکی شده‌اید فقط برای این است که قدرت را در دست بگیرید؟!


✅اگر می‌گویند برجام فتح‌الفتوح است، نتایج‌اش را بگویید تا ما هم استفاده کنیم! چه کسی بدش می‌آید که با برجام همه مشکلات یا حداقل مشکلاتی که انتظار می‌رفت حل شوند؟ کدام‌یک حل شده است؟


✅اگر این کلید نتوانست قفل را باز کند، رفتار منطقی‌ این است که بگوییم باید راه دیگری پیدا کنیم. اینکه آقا می‌گویند مواظب برجام 2 و 3 باشید یعنی دوبار از یک سوراخ گزیده نشویم.


🔹 کانال دکتر سعید جلیلی👇


telegram.me/joinchat/BsNqzTvHOdQx8LRKYY2pqw

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
صادق نصرتی

نظرات (۱)

۱۰ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۶ صادق نصرتی
بسیار عالی
خداوند عمار زمانه و یاور ولایت را حفظ کند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی